x perlu cakap2..juz senyum..

Tuesday, July 5, 2011

+ ThIS FeeLiN +

urm..mungkin ada certain2 yang cakap aku pelik..ya..aku mengaku kadang-kadang aku pelik..kadang-kadang aku hidup dalam dunia aku sendiri..buat hal sendiri..kadang-kadang tak keluar bilik..aku sebenarnya sangat bertuah sebab aku ada kawan-kawan yang selalu ada waktu aku susah atau senang..yang selalu  jadi penahan apabila aku hampir rapuh..mereka lah yang selalu mengembirakan aku..tapi..sebenarnya dalam hati aku ni..aku rasa aku lonely sangat..aku bukannya jenis yang suka kongsi perasaan sedih aku dengan kawan..bagi aku..aku juz perlu kongsi benda-benda happy je..coz aku tak nak mereka risau sal aku..aku boleh hidup sendiri..aku boleh settlekan sendiri masalah aku..kadang-kadang kalau masalah aku betul-betul berat sampai aku sendiri tak tertahan..aku akan menangis..tapi bukan depan kawan-kawan aku..aku akan menangis seorang diri..senyap-senyap sebelum tidur..tak pun aku menangis sampai tertidur..aku memang seorang yang memendam..kadang-kadang aku akan paksa lupakan masalah aku dengan tengok cerita sampai gelak kuat-kuat ( budak aras aku mesti tau punya)..

aku tahu..aku sudah banyak berubah lepas hal tu jadi..sebab hal tu..kali pertama aku jadi rapuh sangat sampai aku tak tau nak buat apa..seminggu aku hilang arah..seminggu aku menangis sebelum tidur..waktu tu aku rase aku macam orang bodoh buat kali pertama dalam hidup coz ini kali pertama aku betul-betul serius dalam hidup aku..tapi ini balasan aku dapat untuk semua tu..bertapa bodohnya aku rasa..berbulan-bulan aku ambil masa untuk lupakan semua nie..alhamdulilah..sekarang sudah more than half a year..aku sudah dapat lupakan..aku dah boleh bangkit dengan susah payahnya..aku sudah boleh lupakan apa yang berlaku..tapi bekas parut yang ada sudah buat aku bukannya alyaa yang dulu lagi...aku selesa dengan apa yang aku ada sekarang..hidup yang bukannya macam dulu lagi..aku selesa seorang..

tapi..sekarang..kenapa lepas aku baca entry-entry mamat tu..aku rasa macam aku nak sangat jadi peneman dia..aku nak diri aku nie dekat dengan sisi dia..aku tau dia tengah teluka..aku faham apa yang dia rasa..aku nak menggembirakan dia..aku nak teman dia harungi semua masa lampau dia..aku nak dia tersenyum..tapi..kami tak kenal antara satu sama lain..dia pon tak tau pasal aku..aku selau usha dia punya blog kalau ada entry baru..tiap kali kalau baca entry dia..aku akan sedih..aku sendiri rasa sakit..ya allah..kenapa semua nie jadi??

2 comments:

luckystar_dhiyah said...

erm..nak bc jgak blog die..

shera haifa said...

aishh sabar2x,,