x perlu cakap2..juz senyum..

Monday, February 28, 2011

++ PeRkEnaLaN sInGkAt ++

lagu bes tuk entry kali nie..pat-pat dengar..=)

video


Perkenalan singkat seringkali memberi seribu erti...
memberi sejuta kegembiraan yang tak ternilai..
walaupun ianya hanya bagaikan pelangi..
akan hilang di telan mentari..
tapi bagiku...
ianya adalah anugerah terindah dalam hidupku...
engkau hadir bagaikan angin..
sangat menyamankan dan memberi ketenangan..
walaupun untuk sementara..
aku bagaikan hanyut..
sejuta warna..sejuta kegembiraan terlakar di hati..
terukir indah bagaikan awan di langit..
ya..
engkau adalah pelangi..
dan engkau juga adalah angin..
kerna itu..
engkau akan hilang dari hidupku..




Saturday, February 19, 2011

++ KoNpIuS ++


pernah rase tak ....
bler kita tiba-tiba macam tak tahu ape-ape..
tiba-tiba rase diri nie macam kosong..macam ader
 sumthin yang hilang..
pernah rase bler kita jalan kat tempat yang kita tuju
 macam takde penghujung..
macam kita hidup atas dunia sendiri..
pernah rase macam mana rase diri nie konfius sangat-sangat..
pernah rase tiba-tiba rasa nak nangis..
pernah hadapi bila sebenarnya ati kita rase sakit sangat-sangat..
ati menangis senyap-senyap tanpa kuar air mata..hancur..
berkecai seperti tak leh camtum lagi..
pernah tak rase..tak leh nak luah sumthin yang menggangu 
ati kiter kat orang laen..
sesuatu yang kita dah lmer pendam...
pernah rase tak perasaan bila menangis sorang-sorang dalam bilik...
air mata keluar sebelum tido..
rase macam sesak nafas..xbleh nak bernyawa..


pernah hadapi bila ary-ary terfikir benda yang sama..
diri hidup dalam kenangan lama..
seperti diri ini sebenarnya bernafas untuk kenangan lama itu..
seperti rase tak mampu nak hadapi lagi..macam nak lari jauh-jauh
 dari semua nie..
nak lari kat satu tempat yang buat diri dapat ketenangan..
lupakan semua nie..
pernah tak rase hidup nie sebenarnya KEJAM??


tu suma..ape yang aku rase..ya..aku rase semua tue..hari-hari bagaikan
 putaran masa bagi aku..


Friday, February 18, 2011

++ SrIyEz TuL2 gErAm..++

grrr..betul-betul nak meletup nie..nak bunuh-bunuh je orang nie..
kat sini..meh aku highlight sket..

'' Ada aku kesa ex aku bwat ape..nak kapel ngan sape..
nak kuar ngan pompuan mner pon..
nak kawen ke..
aku TAK kesah ar.."

so..sape2..tulun la jangan nak tambah-tambah cter yang mengarut ye..
kalo aku tahu ty..nak kena lempang er..arrgg..sket agi nak meletup nie.

kalo nak tahu sgt..tnya aku sendri la..aku bkn contact pon ngan dye..fb pon bkn fren aku..
ym pon bkn kwn aku..skype pon bkn..so..aku x tahu sal dye k..geram btol..