x perlu cakap2..juz senyum..


Sunday, July 31, 2011

+ 1,2,3 +

hai-hai..
alhamdulilah..dapat juga solat terawih hari ini..
esok sudah start puasa..tahun nie tahun paling aku suka coz..nie kali pertama aku dapat berpuasa selama sebulan kat rumah..bertapa excited nya aku  sambut ramadhan untuk taun nie..
harap-harap ramadhan kali ini..lebih baik dari tahun sebelumnya..amin..
untuk entry kali nie..banyak benda aku nak kongsi..hehe..

pertama...
aku sudah abeh tengok city hunter..hooray..suka-suka..
khatam tengok citer nie sebelum pergi terawih tdi..aish..sempat lagi..haha..
overall..citer nie memang best..aku recommand siapa-siapa yang tengah keboringan tahap giler tu..tengok cerita nie..story line yang sangat bagus...tak boring..suspen..episod last-last tu sangat mengejutkan..macam tak sangka jadi camnie..ending camnie..memang lain dari yang lain la..serius..waktu tengok tadi..macam terkejut juga la plot cerita camtu..yang penting..aku kasi lima bintang  daripada lima bintang untuk cerita nie..tak menyesal la kalau tengok..

kedua...
esok..genaplah satu taun..yay..banyak benda sudah berubah..takdir hidup kita tak boleh nak lawan..apa yang ada tak semestinya kekal sampai bila-bilakan..yang penting..apa yang ada..kita kena hargai..hidup hanya sekali..so..bergembiralah selagi termampu..i'm happy with my life right now..=)

ketiga..
esok..genaplah 21 tahun kawannku berdiri kat atas muka bumi nie..hehe..dia suda semakin tua yea..haha..
kepada NURSHAIRA HAIFA BT SUHAIMI...hepi besday to you..
tahun nie dah  tak leh sambut besday kamu lagi..no more cake ye..but..wish you happy selalu..moga berjaya dalam apa jua yang kamu buat ye..sedih..tak leh sambut puasa same-same untuk kali nie..waa..rindunya..

p/s : selamat berpuasa semua..doakan puasa kali ini lebih baik dan bermakna untuk semua orang..

.........END......

1 comment:

Unknown said...

tq2x.. sdeynye xleh smbut sama2 lg..teringat time kene kejar nk kene baling ngn telur..